Monday, October 3, 2016

Bou Jou Forex Trading System

Sam Eder jou gasheer en System Development Expert Sam het 'n paar jaar gewerk vir 'n top 10 wêreldwye makelaar in Australië en Singapoer. Hy is die skrywer van The Definitive Guide to bou van 'n Wen Forex Trading System en die gevorderde Forex Kursus vir Smart Handelaars. Sy werk op tipes mark en uitgange is gepubliseer in die mark Wizard Van Tharp se nuusbrief. Sam sal jou gids al die stelsel ontwikkelingsproses wees, wat die basiese beginsels al tot gevorderde tegnieke. Handelaar 888 Hedge Fund Maestro handelaar 888 het meer as 20 jaar van institusionele FX handel ervaring met die groot banke en as die hoof handelaar en portefeuljebestuurder vir 'n bekroonde hedge fund. Hy het nog nooit 'n verlies van vanjaar het en op 'n tyd was hy die grootste handelaar van 'n groot munt paar in sy deel van die wêreld. Handelaar 888 sal jou wys 'n aantal fatsoen modelle wat hy gebruik om besluite mark te maak, saam met gedetailleerde insig in hoe die spelers in die mark te werk, hul doelwitte, motivering en sielkunde. Jim Langlands Prop Trader Tegnieke Jim Langlands is die handel sedert 1976, aanvanklik in kommoditeite voordat hulle na Forex. Jim se handel styl is gebaseer op die bou van 'n foto van waar hy dink 'n geldeenheid paar kan leiding, met behulp van 'n kombinasie van tegniese ontleding en ook fundamentele ontleding, deur die ondersoek na die ekonomiese vooruitsigte vir die verskillende groot ekonomieë. Jim sal jou wys in detail hoe hy identifiseer langtermyn, swing en dag handel geleenthede met behulp van 'n kombinasie van fundamentele en tegniese ontleding. Steve Lucas Professionele Dag Trading Steve het twintig jaar as 'n handelaar in die buitelandse valuta, vaste inkomste en aandelemarkte. Gedurende hierdie tydperk, as 'n stut handelaar en hardloop bank se kapitaal, Steve gebruik tegniese en statistiese analise op groot skaal, en hy bring 'n handelaar se perspektief te hou al sy analitiese werk. Sedert 2007, het hy lewendig tegniese ontleding navorsing om die inter-bank mark, verskansingsfondse en professionele handelaars voorsien. Steve sal jou wys hoe hy gebruik tegniese ontleding en orde bestuur tot dag handel Forex. Alan Collin se Premier Forex Tegniese Ontleder Alan is betrokke by die finansiële markte vir meer as 30-jaar. A FX handelaar, Spot en Stuur FX handelaar by Barclays, hoof van verkope / ProprietaryTrader gebaseer op tegniese analise op KOP / Merita / Nordea en tegniese ontleder by Dresdner Kleinwort. Hy het 'n aantal artikels oor tegniese analise wat gepubliseer is in die Vereniging van Tegniese Ontleders (STA) joernaal en FX Trader tydskrif en het ook gepraat by die STA en gegee talle lesings oor 'n verskeidenheid van ontleding vakke geskryf. Sedert 2007, saam met Steve, het lewendige tegniese ontleding verskaf aan sowat 40 groot banke en verskansingsfondse. Alan Collins sal jou deur sy tegniese metodes analise. Die kurrikulum wat vir die beginner tot die kenner, die Online Forex System Development Workshop dek al die basisse. Wat ons kliënte sê al werkswinkelsessies beskikbaar op aanvraag. Kwelvrae Is jy 'n handelaar of 'n dobbelaar Elke winsgewende handelaar Ek weet toets sy strategieë op reële mark voordat hy begin hulle handel. Dit kan met die hand gedoen word, maar jy kan 'n baie tyd bespaar deur outomaties die toets van jou idees. EA Wizard is vir nuwe handelaars en nie-programmeerders As jy nie 'n programmeerder, kan jy waarskynlik nie bekostig om altyd te huur iemand om jou EA-kode vir julle - en dan kode elke regstelling of elke nuwe idee in dit. Met EA Wizard jy totale beheer, wat beteken dat jy jou eie handel stelsel kan skep, en dan ook maklik aanpas of verbeter totdat dit perfek is. Ook, as iemand wat jy vertel wat werk en probeer om jou te oortuig dat hul nuutste outomatiese handel stelsel is die beste ding sedert gesnyde brood, jy gewen het t het om te luister, terwyl jy jou eie een kan bou. Jy kan nou in beheer oor jou eie handel en die ontwikkeling van jou eie outomatiese handel stelsel. EA Wizard is vir professionele handelaars StrategyQuant EA Wizard is ook 'n oplossing vir ervare en professionele forex handelaars. As jy nog altyd wou jou handel stelsel te outomatiseer, nou jy kan dit doen sonder om te betaal 'n paar programmeerder honderde of selfs duisende dollars. En jy gewen het t hoef te bekommer oor as die finale produk wat jy terug kry van sommige uitgekontrakteer programmeerder sal nie werk nie of. Jy sal maklik in staat wees om jou eie outomatiese stelsel te skep wat gebaseer is op jou eie winsgewende stelsels wat jou hand vandag volg. In die lang termyn, sal StrategyQuant EA Wizard vry te maak meer van jou tyd en laat jou toe om te eksperimenteer met nuwe en ander winsgewende handel stelsels om nog meer geld te maak uit jou handel. Kyk hierdie video om die skepping van 'n winsgewende strategie EA kyk my skep van 'n winsgewende EURUSD tempo strategie in EA Wizard net in 5 minute sien, sonder enige ontwikkeling. Dit is een van die strategieë wat ek m oorweging beurs in my werklike portefeulje. Ek m onthulling van 'n volledige strategie hier. Klik op die video om 'n gevorderde voorbeeld van EA Wizard sien. Lêers van video (gratis af te laai): Klik op die lêer met regte knoppie en kies Save as. Skep Expert Adviseurs sonder skryf enige kode StrategyQuant EA Wizard is baie maklik om te gebruik. Jy don t moet enige ontwikkeling vaardighede, alles is intuïtief en maklik om te verstaan. Doesn t saak hoe kompleks die strategie is, kan dit altyd afgebreek word om eenvoudige handel reëls. Trading reëls bepaal deur if-then verhouding - as sommige toestand is geldig (byvoorbeeld 'n aanwyser kruisies bo spesifieke waarde), dan 'n aksie geneem word (byvoorbeeld posisie is oop). Is jy in staat om reëls te skep soos dié hieronder wat is alles wat jy nodig het om 'n EA maak Jy kan 'n onbeperkte aantal van sulke reëls te definieer en dinge soos achterhoede Stop, beweeg Stop Loss om gelyk te breek, die opening van verskeie posisies of gedeeltelike uitgange te implementeer. Die maak van EA met hierdie soort funksies wat normaalweg vereis gevorderde programmering kennis, maar met EA Wizard dit is so eenvoudig soos die keuse van 'n funksie en die opstel van die waarde daarvan. EA Wizard doen die res - dit kan regtig nie makliker as dit. Genereer Expert Adviseurs met volledige bronkode Elke strategie wat jy maak kan as 'n MetaTrader4 Expert adviseur gered, met die volledige bronkode. Niks is verborge, daar is geen kode beskerming. Nuwe EA robot is joune om te gebruik, backtest of selfs verkoop EA voorbeelde om jou te help om te begin met die program, ingesluit ons 'n aantal voorbeelde van die mees algemene strategieë direk aan die program. Net kies die voorbeeld wat jy wil en klik op load hierdie monster strategie om dit oop te maak. Dan kan jy die logika kyk of dit te gebruik as 'n beginpunt om jou eie handel strategie te bou. Ek het my eerste winsgewende EA gisteraand Geluk aan hierdie hierdie sagteware, I m nie 'n groot kenner op FX maar dit is nogal 'n baie pret en ek het my eerste winsgewende EA gisteraand, ek het net nodig om dit te verbeter. Mike (jaggermikester op forex forums) Hoeveel sal dit kos jou Ek glo die kwaliteit het sy prys, maar op dieselfde tyd wat ek wil hê dat die instrument bekostigbaar vir elke ernstige handelaar maak. Hoeveel geld het jy reeds bestee aan handel stelsels wat Don t werk Hoeveel het sulke stelsels kos jou van jou rekening geld op verlore ambagte Deur StrategyQuant EA Wizard jy sal verdien sy prys terug deur verbeterde resultate van jou handel. vinniger toets van nuwe idees oor historiese data of die automatiseren jou handel en die redding van die tyd wat jy spandeer in die voorkant van die rekenaar. Jy sal 'n volledige program gereed om onmiddellik gebruik word na bestelling kry. Belê in jou sukses EA Wizard is nie net sagteware, in 'n pakket wat jy sal ontvang: Moontlikheid om enige EA jy wil bou, selfs die gebruik van verskeie tydskale en persoonlike aanwysers StrategyQuant EA Wizard sagteware (Windows versoenbaar) - maklik om strategie skepper gebruik / redakteur wat kan komplekse strategieë in 'n eenvoudige manier E-pos ondersteuning te skep. sodat jy kan kontak indien jy hulp of leiding Lifetime toekoms updates nodig - ons hou op die verbetering van die stelsel, sodat ons sal voortdurend nuwe funksies addisionele bonusse Bonusse Bonus 1 add - Volledige Forex Morning Handel stelsel met EA Dit is nie 'n grap, soos 'n bonus om EA Wizard jy sal 'n afskrif van my Forex Morning Handel stelsel te kry, met sy EA nuutgeskepte in EA Wizard. Dit beteken dat jy kan die FMT EA aanpas deur jouself Vir diegene wat nie t weet dit - ForexMorningTrade is 'n suksesvolle kommersiële stelsel wat ek gemaak het in 2010. Dit het 'n bestseller vir die laaste 2 jaar, en vir 'n goeie rede. Met die bekendstelling van EA Wizard I m stop verkope van FMT, kan jy dit net as 'n deel van EA Wizard Sodra jy vyf gebou jou eie EA moet jy dit te toets in MT4. EA back testing in MetaTrader4 is redelik eenvoudig, maar daar is nog 'n paar dinge om te kyk vir. Het jy geweet dat jy verskillende backtest resultate elke keer as jy die backtest van jou EA hardloop In hierdie gids sal jy leer hoe om die back testing doen in 'n regte manier kan kry - van die verkryging van die historiese data te instel van jou MetaTrader4 sodat die resultate is in ooreenstemming en vergelykbaar. Bonus 3 - handel seine aanwyser met Alert StrategyQuant EA Wizard kom nie t genereer net EAS. Dit kan ook genereer aanwysers dat jy jou handel reëls sal wys op die grafiek, sodat jy om geldige koop sien of te verkoop seine. Jy kan direk sien op die grafiek as jou handel idee werk of wat gedoen kan word om dit te verbeter. Die gegenereerde aanwyser kan jy ook stuur handel seine kennisgewings om jou te waarsku oor inskrywing deur klank of e-pos. Wat ons gebruikers sê dit is so vinnig en pret om te EA Wizard gebruik ek 'n programmeerder en ek kon my eie EAS skryf. maar in plaas daarvan het ek EA Wizard gebruik. Baie vinniger en meer pret Die gegenereerde kode is skoon en altyd gemaak van fix en getoets dele. Ervare programmeerders kan die gevolg om hul wens aanpas. Custom funksies in weergawe 1.6 is 'n uiteindelike instrument om enigiets wat jy wil skep. Glo my, jy nooit wil 'n EA bou van die grond af weer :) Skep 'n idee in 'n aanwyser is ook genie. Dit is baie makliker om te sien hoe 'n idee sou uitwerk. Die sagteware is awesome Net in staat is om in 'n redelike tyd te probeer verskillende handel idees en toets dit uit is wonderlik. Ons sien daarna uit om die update. Dankie, en het 'n goeie dag Ek is lief vir die EA Wizard en ek gebruik dit baie ek lief vir die EA Wizard en ek gebruik dit baie. Ek het niks oor programmering in MT4 weet en het dikwels gewens ek kon 'n EA skryf. Nou het jou program dit moontlik gemaak het. Ek het al met behulp dit 'n baie en ek is nou gedwing om die funksies van die verskillende MT4 aanwysers leer. Ek is nie 'n kenner so ek is nie in staat om veel kommentaar lewer oor sy vermoë, maar ek weet dat dit die werk gedoen vir my basiese dinge kry. Soos ek dit meer en meer veelsydige in MT4 sal ek in staat wees om kommentaar te lewer oor hoe goed dit is nie, maar vir nou is dit goed vir wat ek wil doen. Een ding is vir seker dat ek die meeste tevrede is met die baie goeie ondersteuning wat jy aanbied. Jy het my baie gehelp om 'n beter begrip van hoe om dit te gebruik nie. Ek is lief vir EA Wizard dit regtig my gehelp die strategieë wat ek nog altyd wou Baie dankie te toets. Ek is lief vir EA Wizard dit regtig my gehelp die strategieë wat ek nog altyd wou toets. Die sagteware is ongelooflik maklik om te gebruik. Ek het letterlik het n paar kliek en ek het 'n fantastiese tendens volgeling EA. Kloning reëls spaar byna die helfte van die tyd. Ek weet ek het 'n goeie belegging in hierdie sagteware. Hou die groot werk. Ek kan net sê is EA Wizard is AWESOME Ek is 'n forex handelaar, maar te lui om my handel te monitor. So, ek opgetel StrategyQuant EA Wizard om 'n outomatiese forex robot wat gebaseer is op my handel stelsel te skep. En wat kan ek net sê is EA Wizard is AWESOME Met die gemak van die gebruik van hierdie sagteware, kan ek my eie Super Winsgewende robot wat kan handel vir my 24/5 sonder om 'n vinger te maak. Drie dae tot drie uur. Dit is hoe lank dit geneem het voor en hoe lank dit nou neem. Drie dae tot drie uur. Dit is hoe lank dit geneem het voor en hoe lank dit nou neem, om 'n eenvoudige, eksperimentele EA maak. Kan t dank u. En ten koste, Ek het amper is bereid om twee keer te betaal vir 'n kragtige program. En die ondersteuning is groot. En daar is meer, het die nuwe weergawe soveel meer buigsaamheid bygevoeg. Wat ook al is volgende, sal ek dit vat. Nou en Jim Whitfield Albuquerque New Mexico Koop Aflaai Alles Onmiddellik Ek m baie vol vertroue dat EA Wizard sal jou help om jou eie EA maak of aanwyser om jou handel idees te toets en geld te maak onthe Forex mark. Onthou, jy kan die stelsel te probeer vir 30 dae met absoluut geen gevaar. Indien dit in enige tyd wat jy don t voel die produk is die geld werd is, kan jy dit weer terug vir 'n volle terugbetaling. Ons wens u sukses en gelukkig handel, Wil jy EA Wizard lisensie te kry vir gratis Jy kan 'n volledige lisensie van EA Wizard kry as 'n bonus by die aankoop van StrategyQuant Pro. 100 tevredenheid waarborg jy nie t waag niks. As jy ongelukkig weer met EA Wizard vir een of ander rede in die eerste 30 dae na aankoop dan net e-pos aan ons en ek sal terugbetaal jou aankoop, geen vrae gevra. Ons wil hê jy moet tevrede wees met StrategyQuant EA Wizard, en as jy nie dan don ons t wil jou geld. Hou asseblief in gedagte dat indien jy 'n terugbetaling te kry, jy gee jou regte om die produk te gebruik. Kontak my gerus by die skakel aan die onderkant van die bladsy as jy enige vrae oor jou aankoop of wil 'n terugbetaling. BTW vir kopers wat in die EU Betalings word hanteer deur MyCommerce. Dit is 'n digitale produk, sal die hele pakket onmiddellik beskikbaar wees vir jou om af te laai en te dadelik begin nadat bestel. Jy sal ontvang nie 'n fisiese pakket vir jou gestuur in die pos. 'N Enkele lisensie gebruik kan word op 'n rekenaar in 'n tyd. In die geval dat jy die program uit te voer op verskeie rekenaars, kontak ons ​​en ons sal nuwe lisensies vir redelike aantal addisionele rekenaars vir jou gratis op te wek. Bou 'n Stock Trading System vir jou lewe Trading vir 'n lewe is 'n opwindende idee, en voorraad handel stelsels kan jy die lewe wat jy wil gee. 'N Stelsel is bloot 'n stel reëls wat bepaal hoe jy sal betree en die finansiële markte te verlaat om geld te maak. - Beurs stelsels werk omdat hulle te skakel emosie, skep konsekwentheid en vang 'n voorsprong in die markte. Die meeste - hulle don t doen wat winsgewend is Ek glo dat jy kan slaag waar so baie ander misluk Jy kan geld handel te maak, kan jy woon en oral werk in die wêreld en jy kan vry wees van korporatiewe slawerny wees. Die bou van jou eie handel stelsel wat jou doelwitte voldoen, pas by jou persoonlikheid en gee jou die lewe wat jy wil hê, is die antwoord. Ek kan jou wys in vier eenvoudige stappe hoe om 'n winsgewende stelsel wat ongeag of jy wil hê dat die aandelemark, termynmark of die forex mark verhandel will work for you bou. My doel is om jou te help slaag deur die bou van jou eie winsgewende-beurs stelsel wat jou doelwitte voldoen en gee jou die lewe wat jy wil. Die meeste nuwe handelaars misluk omdat hulle nie t het 'n gids om hulle te help 'n winsgewende stelsel wat hulle pas te bou. Op jou eie is dit 'n moeilike reis - Laat ek jou help jy vinnig Waar begin ek Daar is talle kursusse, duur inskrywing dienste en stelsels te koop in hierdie bedryf 'n winsgewende handelaar. Nie een van hierdie is die antwoord in isolasie. . Die antwoord is om jou eie handel stelsel te ontwerp met 'n begrip van jouself. Iemand wat daarvan hou aksie sal moeilikheid handel 'n lang termyn weeklikse benadering Die pasiënt het, sal oorweeg persoon vind dit moeilik om in te beweeg om en uit die markte meer as een keer 'n dag as 'n dag handelaar Die persoon wat daarvan hou om te wees reg sal moeilikheid het met 'n handel styl wat verkeerd is 80 van die tyd (selfs al is die oorblywende 20 maak 'n klomp geld algehele) die persoon wat leer om handel te dryf terwyl hy in 'n voltydse werk sal dit die maklikste vind om hul ontleding te doen na-ure so hul werk kom nie t ly en sal 'n einde van die dag stelsel wat huisves dit die vraag wat die meeste nuwe handelaars vra nodig: Hoe kan jy geld handel maak die verkeerde vRAAG Die vraag elke handelaar moet vra is: Hoe kan ek geld handel Almal is anders, so jy kan t geld maak konsekwent wees met die hulp van vriende, na aanleiding van nuusbriewe, te teken op voorraad wip dienste, lees nuusbriewe, betaal vir duur seminare om geheime handel metodes te leer. hoekom, want hierdie dinge het almal een ding in gemeen - hulle versuim om in ag te neem JY Daar is baie wanopvattings oor hoe om konsekwent handel wins te maak. Die waarheid is dat jy kan finansiële vryheid te bou deur middel van handel. sonder om gedwing om die markte te kyk die hele dag, sonder die dag handel, sonder 'n hoë frekwensie handel, sonder scalping, sonder binnekant kennis Ten spyte van al die hype, dit is net soos 'n stresvolle werk wat kettings om die rekenaar skerm. Jy kan beide vrye tyd en geld. Medium tot lang termyn handel strategieë kan jy dit gee. My 4 stap-benadering tot Beurs stelsels Die goeie nuus is dat die beste stelsel is nie kompleks of moeilik om te ontwerp. Maak nie saak of jy handel die aandelemark, termynmark, forex of opsies of enige ander instrument, die beste stelsel is een wat julle bou vir jouself, sodat jy verstaan ​​hoe en hoekom dit werk. My benadering vir die begeleiding van julle is 'n eenvoudige en deursigtige proses te handel sukses. Deur middel van hierdie webwerf en my ander hulpbronne, sal ek jou help: Stap 1: Stel jou handel stelsel doelwitte Stap 2: Kies die voorraad handel strategie wat die beste pas jy Stap 3: Bou jou voorraad handel stelsels op die regte manier Stap 4: Dokumenteer jou handel plan As jy gaan deur middel van hierdie stappe wat jy sal ook nodig om te oorweeg ontwikkeling risikobestuur en portefeuljebestuur reëls om jou doelwitte te bereik die keuse van jou sagteware om te verseker dit is aan die taak van die ontwikkeling van 'n robuuste stelsel aan die beste handel boeke om jou kennis uit te brei uitskakeling van handel foute Ek het bitter min ondersteuning op my eie reis na handel sukses. Dit het 'n paar jaar om 'n benadering wat die lewenstyl wat ek wou gee te vind. My doel was vryheid deur handel, nie 'n voltydse handel werk. Daar is baie beperk nuttige ondersteuning in die handel bedryf, en 'n goeie hulpbronne moeilik om te vind. Ek geleidelik ontwikkel my begrip van die sielkunde van handel en ondersoek talle handel strategieë en belê benaderings. Ek lees talle boeke oor handel stelsels, ontwerp en getoets my eie stelsels, geleer om die sagteware en het my manier. Baie mense misluk, want dit is 'n uitdagende pad, maar die uitkoms is die moeite werd om die reis. Ek hoop dat die deel van my reis bring jy sukses en kortpaaie jou leerkurwe te handel winsgewend.


No comments:

Post a Comment